آهای رای دهندگان بیایید درست تصمیم بگیرید

ژوئن 7, 2009 در 19:16 | نوشته شده در اجتماعی, سیاسی | 33 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , ,

می خواهم طی یک لینک تکلیف حمایت وبلاگستان و دنیای مجازی را از یک کاندیدا در بالاترین مشخص کنم.

می دانم ارسال این لینک شاید خلاف قوانین بالاترین باشد. اما گویی چاره ایی دیگر نیست. زیرا…

– باید برای غلبه بر محمود بر فوج آرای پادگانی غلبه کرد.

و برای غلبه بر این فوج باید همه نیرو ها در یک راستا قرار بگیرند.

و برای قرار گرفتن همه نیرو ها باید سلایق و علایق شخصی و گروهی و قومی فراموش شود و نگاه ها متمرکز بر هدف مشترک گردد.

من از تمامی کسانیکه با توجه به مناظرات تا کنون انجام شده تصمیم قطعی خود را گرفته اند تا رای خود را به سبد هر یک از کاندیدا ها بریزند درخواست می کنم در کامنتهای ذیل این لینک در بالاترین رای خود را اعلام تا کاندیدایی که ظرف 12 ساعت رای بیشتری را حاصل می کند. مورد حمایت همگان قرار گیرد.

33 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. مهندس میر حسین موسوی

  2. مهندس میر حسین موسوی

  3. مير حسين موسوي خامنه

  4. ای ول

  5. میرحسین موسوی

  6. Mir Hossein Mousavi Khameneh

  7. میر حسین موسوی

  8. مهندس میر حسین موسوی

  9. میر حسین موسوی

  10. موسوی.من طرفدار کروبی بودم اما با توجه با اینکه ایشون امشب با موسوی کنار اومد تا موسوی رای بیاره و حتی نظر سنجیه سایت خود کروبی (تغییر) نشون میده طرفدارای موج سبز بیشترن رایم شد موسوی با این امید که خاتمی هم در دولت کمکش کنه. بچه ها اما انصافا باید از کروبی که تا این جا مونده تا وقت اصلاح طلبا تو تلویزیون یکم زیادتر شه تشکر کرد و هم واسه اینکه با موسوی کنار اومد و نقد نکرد فقط ازش عتراف گرفت که قبول کنه اصلاح طلبه

  11. میر حسین موسوی

  12. میرحسین موسوی

  13. با قاطعیت تمام
    مهندس میر حسین موسوی

  14. moussavi

  15. 23 فقط میر حسین موسوی %100

  16. mohandes mosavi

  17. مهدی کروبی،

    چون تنها کسی‌ است که فهمیده اصلاح دولت فقط با کوچک کردن آن امکان دارد.

  18. hardo baya ta akhare entekhabat bemooonan be nazare man, vali raye man moosavi

  19. موسوی

  20. میر حسین موسوی

  21. رای ما فقط قَرِمان کروبی 😉

    راستی يوزی جان، میگم شما مگه تحريمی نبودی عزيز دل برادر؟!
    یوزپلنگ:
    هنوز هم هستم 🙂

  22. mir hosein musavi

  23. مهدی کروبی،

  24. میر حسین موسوی

  25. کروبی

  26. مير حسين موسوي خامنه

  27. با قطعیت میر حسین موسوی

  28. میرحسین موسوی
    من چطوری به میرحسین رای ندم؟

  29. فقط مهندس ميرحسين موسوي و تمام ….

  30. مير حسين موسوي

  31. ,mousavi

  32. یوزی جان،به طرز ناجوانمردانه ای اکانت منو بستن. بی زحمت چواب منو برای رفقا بذار تو بالاترین:
    دکتر رودرانر عزیز، اون 103 کتاب فقط سیاهه نیست. توش پر از مطالبی هست که یکی به یک کارشناسی شده و مکتوب شده.تا حدی در جریان ریز مسائل هستم و می دونم هربخش توسط چه کسی تالیف شده.
    در مورد افراد اطراف موسوی، تعجب چندانی نمی کنم. به هر حال رشته کاری شما و حتی همین یوزی عزیز ایجاب نمی کنه چندان درگیر کارهای اجرایی کشور باشید. اما تک تک کسانی که اسم بردم از مظاهری و نبوی و زنگنه و صفایی فرهانی و… مردانی هستند شایسته که فارغ از نوع حکومت،مدیریت خودشون رو اثبات کردن. قبلا هم کم و بیش تو لینکای دیگه به صورت مستند در دفاع از این بزرگان حرف زدم. به هر حال من شخصا به برنامه و تیم کاری رای می دم که موسوی رو در این زمینه برتر می دونم

  33. جیوردانو برونوی عزیز، گمان می کردم تو از «بي نهايت،از عالم و از جهان ها» خبر داری اما ظاهرا در عالم بی خبری هستی…
    دوست خوبم، جدای شوخی اینچنین که فکر می کنی نیست. میرحسین به مجاهدین انقلاب بسیار نزدیک هست و شخص اول اجراییش بهزاد نبوی ست(که شخصا ارادت زیادی بهش دارم). برنامه اقتصادی هم که کاملا در دست مظاهری ست(به این دومی هم به شدت ارادت دارم). تیم اصلی آقای موسوی یک تیم حرفه ای و بدون هیاهوست که برخلاف تیم کروبی برای جنجال نیومدن.قصدشون بازسازی مملکت هست و همگی تواناییشون تو این زمینه رو هم نشون دادن. آین تیم زیرکی خاصی داره، برای دور ماندن از لجنپراکنی های ا.ن. و پرهیز از حاشیه،سر به زیر کار خودشون رو می کنن که ماحصلش همین کتاب «دولت امید» هست.
    شخصا به عنوان کسی که درگیر کار اجرا در ایران بودم و تا حد کمی هستم، به این تیم به شدت اعتقاد دارم.


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

