تصاویری از راهپیمایی 25 خرداد مردم تهران در اعتراض به شمارش آرا

ژوئن 15, 2009 در 20:26 | نوشته شده در حرف ِعکس, سیاسی | 11 دیدگاه
برچسب‌ها:

c07

c06

بدون شرح

c04

c02

c05

11 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. علی خامنه ای:اگر 40 ملیون بگویند نه من می گویم بله.

  2. تمام شبکه های استرالیا با تحسین تصاویر راهپیمایی ها را نشان می دهد. ایرانی یعنی روح بلند آریایی. درود بر شما
    الهام
    استرالیا

  3. یوزی جان امروز ساعت 5 میدان ولیعصر میبینمت
    نگو چطوری من رو میشناسی
    خب معلومه هرکی یک دوربین چس مگاپیکسلی داشت و با افاده داشت عکس میگرفت یوزی گل ماست
    یوزپلنگ:
    :))
    ارادتمندم
    می بینمت 😉

  4. من واقعاًً تا وقتی ندیده بودم باور نمی کردم . امروز از دانشگاهم که خیابان ویلا هست به سمت انقلاب رفتم یعنی از انتعای ویلا تا خ آزادی موجی از جمعیت بود .فقط تهرانی ها بودند : پیرزن – پیر مرد – زن – بچه و…
    اگر از شهرستان ها هم میامدند خدا می دونه دیگه تهران پر می شد از جمعیت.
    من فکر می کنم ایران تا بحال چه در دوران انقلاب چه بعد از اون ، کلاًً جهان همچین جمعیتی را یکجا ندیده . مردم ایران اینها هستند کسانی که با اراده خود و نیت قلبی اومده بودند نه با زور و صحنه سازی ..
    واقعاًً افتخار می کنم.

  5. هزار ماشاالله به این همه غیرت و شرف ؛زنده باد ایران و ایرانی ؛ این بود حماسه 25 خرداد ؛تا رسیدن به صبح پیروزی نفستان گرم ؛دلتان سرشاراز عشق به پروردگار ؛ ایمانتان راسخ ؛قدومتان استوار و زندگیتان سسسسسسسسسسسبببببببببزززززززز
    پیروزی نزدیک است .

  6. سلام من فکر میکنم اینها ارازل واوباش را برای همچین روزی دستگیر و پرورش دادند برای امروز که به جان مردم بیاندازند

  7. سلام يوزی، نميدونم چی بگم، دستام داره ميلرزه، درود به شرف همه شماهايی که تن به ذلت و زور نميديد.

  8. درود بر شما شیر مردان و شیر زنان آریایی

  9. iOاز میدان امام حسین تا خود میدان آزادی مملو از جمعیت بود بیشتر کسانی که مسن تر بودن می گفتن همچین جمعیتی رو فقط در تاسوعا و عاشورای سال 57 دیدن و بعد از اون ندیدن حتی با وجود تبلیغات حکومت برای شرکت در راهپیمائی 22 بهمن اینه اراده مردم مطمئن باشید پیروز میشم چون حق با ماست

  10. […] و با نظارت شورای نگهبان اعتراض کردند. اینجانب خودم به استناد عکسهایی که از این راهپیمایی در وبلاگ خویش قرا… در جمع حاضرین حضور داشتم و رقم شرکت کنند گان را نیز بیش […]

  11. آقا ما از طرف امام حسین اومدیم یه کم دیرشد از چند کیلومتر مونده به میدون دیگه نشد جلو بریم . تازه اونایی که اون ور بودن میگفتن از اکباتان اوضاع همین بوده .


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

