بلند آسمان جایگاه من است

ژوئن 26, 2009 در 10:48 | نوشته شده در اجتماعی, حرف ِعکس, سیاسی | 9 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

p1

p2

p3

p4

p5

9 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. afarin zende bashishi

  2. Merci,vali man raftam poshte boom, chizi nadidam, manam ax endakhtam az male khodam, uploadesh mikonam. vali vaghean engaar maa mardom zoremon miad 2 ta badkonak hava konim, man halam gerefte shod
    یوزپلنگ:
    بادکنک ظرف یک دقیقه از دید خارج میشه بد بین نباش من خودم دیدم بعضی ها زودتر از من فرستادند و ظرف دو دقیقه ناپدید شدند

  3. سلام این که خوبه ماتوی اهواز با گاز شهری پرکردیم و از پشت بوم پرت کردیم بالا, نیم متر رفت بعد یهو ترکید از گرما.اینجا اون ساعت ظهر جهنمه.
    یوزپلنگ:
    باید کمتر بادش می کردی تا نترکه

  4. عزیز دل برادر شما که زحمت کشیدید حد اقل یه عکس شهیدی یا یه شعاری مثل مرگ بر دیکتاتور رو بهش وصل میکردی
    یوزپلنگ:
    این حرکت خودش گویای همه شعارها هست

  5. خوشم مياد تو هفت سوراخ قايم ميشيد بعد يك بادكنك هوا مي كنيد و چند تا عكس ازش مي گيريد و دلتون خوشه كه مبارزه كرده ايد مثل يارو كه مي گفت تا فلاني داشت فلان كار رو مي كرد من چند دفعه پامو از دايره بيرون گذاشتم. اين بچه بازيها را بزاريد كنار مثل آدم زندگي كنيد.
    یوزپلنگ:
    اون فلان کار رو با شما کردن و ساکتی …
    خبرت نیست هنوز ؟

  6. اگر تمامی سبزی زمین را هم آغشته به سرخی خون کنند
    آسمان را سبز خواهیم کرد

  7. […] بلند آسمان جایگاه من است […]

  8. من هنوز تجربه عملی نکردم ولی فکر می کنم باید با بستن چیزی مثل پارچه سیز بالونها را سنگین کرد که خیلی بالا نره تا از دید گم بشه

  9. خوبه. محسن سازگارا میگه باید این باد کنکها رو از یکجای بلند شهر در محلهای پر رفت‌ و آمد در طول شب آویزون کنیم تا صبح مردم ببینن که جنبش هنوز زندست و در ضمن مامورا هم که میرن تا بادکنک رو بکنن ملت هوشون کنن :دی


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

