سبزها ایستاده اند

اکتبر 14, 2009 در 15:30 | نوشته شده در فرهنگ و هنر, اجتماعی, حرف ِعکس, سیاسی | 14 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

o55

14 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. موجیم که آسودگی ما عدم ماست

  2. چه اسکناس خوشگلی

  3. سبزها ایستاده اند…

     
     از سایت بالاترین….

  4. این جمله که به روسی نوشتی اشتباه ( مرگ بر روسیه )
    یوزپلنگ:
    کاش درستش را هم می گفتی

  5. «!…daghighan chizi ke man goftam,» che eskenase khoshgeli

  6. سبزها ایستاده اند…

  7. khili mammnon

  8. زيباســــــت

  9. با درود به غرش و همه سبز های مبارز. تصویر بسیار زیبایی است نشانگر ایستادگی و روحیه انقلابی نسل جوان ایران.
    در اینجا دلم میخواهم یک آرزوی قلبی خودم را بیان کنم. و آن اینکه امیدوارم روزی برسد كه واژه مرگ برای همیشه از شعار های ما حذف شود. تا رسیدن آن روز من هم مثل شما شعار مرگ بر روسیه را خواهم داد تا مبادا کسی فکر کند كه من خلاف جریان عمومی انقلاب حرکت میکنم.
    من همان قدر كه از شعار مرگ بر ایران میتوانم متنفر باشم، همان قدر هم از شعار مرگ بر آمریکا متنفرم. این شعار اشتباه از ابتدای انقلاب بیشترین صدمات را به مردم و کشور ما زده است. امیدوارم كه مردم ما از این اشتباه بزرگ برای آینده درس بگیرند و یک شعار اشتباه را جایگزین شعار اشتباه قبلی نکنند.
    فکر میکنم كه ما سبزها باید بکوشیم كه تا حد ممکن با همسایگان کشورمان روابط دوستی را حفظ کنیم. در این راستا شعارهایی چون مرگ بر اعراب (با وجود دشمنی دیرینه مان)، مرگ بر ترکیه (با وجود دخالت آشکار و نهان آنها در ایران برای تحریک مردم غیور آذربایجان)، مرگ بر افغان، مرگ بر عراق و غیره جز تحریک مردم همسایگانمان و جدایی آنها از مردم ایران ارمغانی برای ما نخواهد آورد.
    جهان
    یوزپلنگ:
    حق با شماست تغییرش خواهم داد

  10. به نام خدا
    موفق باشید!

  11. بسیار زیباست . به گفته سید محمد خاتمی دیگر نمی توان جلوی این موج را گرفت
    هر کس مخالف موج شنا کند خسته شده و غرق خواهد شد و هر کس موافق شنا کند به ساحل آزادی خواهد رسید

  12. بسیار زیبا و دل چسب
    با امید پیروزی و کامیابی
    با امید ایرانی آزاد

  13. смерть россии درست است.
    یوزپلنگ:
    به زودی کلن درستش می کنم

  14. مدعي خواست كه از بيخ كند ريشه ما/ غافل از آنكه خدا هست در انديشه ما


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

