نامه ی یوزپلنگ به آقای خامنه ای

نوامبر 1, 2009 در 07:52 | نوشته شده در سیاسی | 9 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

اوم

چی بنویسم

از کجا بنویسم

آها …

همینو می نویسم فقط

آقای خامنه ای من از شما می ترسم، اما، ما از تو نمی ترسیم.

——

بقیه هم نامه هایشان را زودتر پست کنند. خدا را کی دیده. شاید دیگر فرصت نامه خواندنی نباشد.

9 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. چه کوتاه و مختصر ! :دی
    یوزپلنگ:
    بیشتر از این هم لازم نبود 🙂

  2. تقدیم به خ.ر

    عصاره ای بدبو و متعفن
    از پستی و پلشتی
    خورشید را بردار نمی توانی
    تا اندیشه می تراود
    روح قلم جاری است
    و رود زندگی
    بیهوده عربده می جویی و قداره می کشی
    روح شکستنی نیست
    سبز می تراود
    خط خطی ات میکند
    بد ذات کج اندیش

  3. منم از تو نمیترسم ولی من از شماها میترسم
    یوزپلنگ:
    اوم

  4. با سلام
    من کاربری iranbala در بالاترین هستم اما اسپم کردم بسته شدم .ممکنه این پست اگر مناسب میدانید را لینک دهید.ronio.blog.com اولین پست وبلاگه اما اگر روی تیتر زیر یا بالای وبلاگ کلیک کنید لینک را مشخ میکند که در صفحه اول فرض نشود .
    یوزپلنگ:
    من دیگر بالاترین نمی رم
    می فرستم بچه ها صلاح بدونن می فرستن 😉

  5. یوزپلنگ بزدل ندیده بودیم!!!!!!!!!!

    با عرض ارادت خاصّه محضر حضرت یوزپلنگ باید بعرض برسان در عنوان مطلبتان برای حضرتش یک «ی» اضافی منظور فرموده اید!!!!
    لطفا با اصلاح آن، قلب نازنینِ رئوفش را بیش از این مجروح نسازید!
    یوزپلنگ:
    حق با شماست درستش کردم تا خاطر نازک مکدر نشود 😉

  6. شعاری که کمر حکومت آخوند محور را می شکند:

    آزادی رهایی – حجاب اختیاری

  7. سلام دوستان گرامی بخدا این سید بیمار مبرا از حماقت هایی است که دیگران بنام دین وانقلاب انجام می دهند. گول آنهایی که میلیاردها ثروت این مردم را غارت می کنند دخورید.دعا کنید این سید بیمار با قلب ضعیف وبیماری…. بتواند قبل از مرگ حق ضایع شده ما را از دیو سیرتان بگیرد.براشون دعا کنید آزرده خاطرشان نکنید. تاریخ حقایق را روشن می کند .

  8. از دم پلیدان بر خاطر گل هرگز غباری نمینشیند

  9. الله اکبر خامنه ای رهبر
    مرگ بر منافق


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

