هوس مهر

نوامبر 24, 2009 در 19:00 | نوشته شده در اجتماعی, سیاسی, شعر | 5 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , , , ,

هوایی شده تن

سرش

ضربتت را

طلب می کند

ای دین پر قدرِ آخر

بزن گردنش را

به رسم عطوفت

ز شرع هدایت

به شمشیر ایمان

من و پشتم اکنون

به ضرب شرافت

بسی محتاج محتاج

به دستت یکی تازیانه

بگیر و نوازش کن این تن

دگر آنکه اکنون

فرو دستم انگار

هوسناک ابزار نوین بخش مهرت

همی گشته اکنون

فرو کن تو باتوم

به رسم کتاب و به راه شرافت

سبک کن تو بار هوس

از تن من

بگیر و ببند و بکش

واله ام من

من عاشق ترینم به دینت

به آیین انسان ساز آخر

5 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ممنونم

  2. پک آموزشی امنیت و وبگردی برای کاربران و وبلاگ نویسان سبز با موضوعات زیر بروی وبلاگ اندیشه سبز قرار گرفت:
    1. پیکربندی ویندوز و شناسایی فایلهای مخرب
    2. آشنایی و آموزش فایروال و ویروسیاب
    3. مقدمه ورود به اینترنت و جلوگیری از هک
    4. آموزش ناشناس ماندن در اینترنت
    5. آموزش رد شدن از فیلتر
    6. راهکارهای جالب ویندوز
    7. دانلود رایگان برنامه های کاربردی و امنیتی
    ما را در تکثیر این پک یاری دهید.

  3. من موندم چی بگم!
    فکر کنم برای زندانبانها یه نوع شعر پورنو بحساب بیاد!!!!!

  4. . ما همه وبلاگ نویسان و همه فعالين حقوق بشر و سازمانهاي حقوق بشر را به پیوستن به این کمپين و به اقدام فوری برای توقف مجازات اعدام در ایران به طور کلی و توقف مجازات اعدام محمد رضا علی زمانی, آرش رحمانی پور؛ رضا خادمی, حامد روحي نژاد و ناصرعبدالحسینی به طور اخص فرا می‌خوانیم . .

  5. اندازه تمام دنياشايدم بيشتردوستت دارم ديگه نمي خوام مثل معلم هاتنبيه-م-كني


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

