یه وقت نگی دوست دارم …

دسامبر 3, 2009 در 06:24 | نوشته شده در شعر | 6 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

ن.

یه وقت نگی دوست دارم ، که دیگه دیر باشه

تنش میون خاک سرد ، سرد و اسیر باشه

یه وقت نگی دوست دارم ، گوشاش نتونه بشنوه

سیاهی نورو بکشه ، بگه فقط جای منه

یه وقت نگی دوست دارم ، پاهاش نتونه را بیاد

واسه ی لمس چشم تو ، نتونه تا هر جا بیاد

یه وقت نگی دوست دارم ، وقتی نداره حرکت

دستاش که با موهات می شد ، همیشه پر از برکت

یه وقت نگی دوست دارم ، میون سد تا همهمه

چشاش نتونه ببینه ، صدای تو چه روشنه

یه وقت نگی دوست دارم ، دوست داشتنت حروم بشه

قبل اینکه بخوای بگی ، عمر اونم تموم بشه

6 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. میون سد تا همهمه

    فکز کنم سد منظور عدد 100 هست و باید صد نوشته بشه
    یوزپلنگ:
    به این مطلب آریو برزن گرامی نگاهی بیاندازید 😉
    سد یا صد؛ تا کی باید غلط بنویسیم

  2. یوزپلنگ دلاور!
    جون هر کی دوست داری اسم شعر رو از این مطلبت بردار و به جاش بذار ترانه!!!! شاید مرهمی باشد بر دل ریش شعر دوستان!

  3. سلام خواستم یک پیشنهاد بدم برای 16 آذر
    اینکه میرحسین بتونه تو دانشگاه تهران صحبت کنه فکر خوبیه اما از اونجا که احتمال زیاد کودتاچیان موانعی برای جلوگیری از این مورد قرار میدن برای همین این ایده به نظرم میرسه که هم قابلیت اجرای بالاتری داره هم گستردگی بیشتری میتونه داشته باشه .
    به نظر من میرحسین میتونه از طریق ویدئو کنفرانس از منزلش یا فرهنگستان با تمام دانشجوهای دانشگاههای مختلف صحبت کنه و البته اینکارو میتونه از طریق تلفن و پخش صدای اون در یک زمان مشخصی که از تمام دانشکاهها پخش بشه هم باشه.
    یا این میتونه به صورت یک فایل صوتی و یا تصویری از قبل ضبط شده ودر اینترنت قرار گرفته باشه که در روز دانشجو در دانشگاهها پخش بشه
    ممنونم ، سبز باشید

  4. با سلام ، لینک شما را در وبلاگ گذاشتم
    یوزپلنگ:
    درود
    سپاس

  5. یوزی همه فن حریف
    یوزپلنگ:
    ارادتمندم آرش جان

  6. بعد از خوندن این شعر: خاطرات قدیمی، دردهای کهنه، گریه، گریه، و دیگر هیچ…


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

