شهر کثیف من / ( 1 ) – موش

اوت 4, 2010 در 05:18 | نوشته شده در اجتماعی, حرف ِعکس | 4 دیدگاه
برچسب‌ها: , ,

انگار بازی وبلاگی جدید را تا خودم آغاز نکنم کسی کلید آغازش را نمی زند. این هم سری اول عکس هاس شهر کثیف من. دوستان بهانه هم از دستتان گرفته شد. دوربین های خود را بکار بیاندازید و با به تصویر کشیدن نماهای زشت شهر نشان بدهید که از وجودشان نا خشنودید.

مجله تصویری شهر کثیف من این شماره موش:

موش گویا حیوانی است که دیگر حضورش در شهر های ما رسمیت یافته. نه ارگان های بهداشتی کشور به مسئولین شهرها برای مبارزه با آن فشار لازم را وارد می آورند. و نه آنکه مسئولین شهری برنامه جدیی برای مبارزه با آن دارند. و هر روز که می گذرد ما شاهد گسترش دامنه جمعیتی این حیوان در سطح شهرهای خود هستیم. تا آنجا که می توانم به جرات بگویم. اگر مبارزه جدیی برای حذف این حیوان از دامان شهرهایمان صورت نگیرد. به زودی باید به جای مواجهه با دشمنان فرضی با دشمن واقعی سلامت، بهداشت و غذای خود بجنگیم. خانه به خانه.

.

.

.

.

همچنان که در تصاویر مشاهده می کنید، موشی که در تصاویر به نمایش گذاشته شده طی سه مرحله عکس گرفتن بنده بی خیال حضور من بود و حضورم را به آرنجش هم حساب نکرد و این پدیده بسیار خطرناک است.

پ.ن: عمدن یکی از قوانین این بازی را نادیده گرفتن نوشتم آدرس دقیق محل تصاویر. و دلیل آن هم اینست که گسترش حضور این حیوان خطرناک برای بهداشت و سلامت جامعه انسان ها در شهرهای ما به قدری وسیع است که فرق نمی کند که بگوییم از دل کدام شهر، منطقه، یا محله و کوچه این تصاویر گرفته شده است.

چشم به راه دستاوردهایتان هستم:

4 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. een ham moosh hayee az new york. hala fekr mikoni kodoom behtareh?
    یوزپلنگ:
    تهران الان وضعش خیلی بدتر است. موش های شهر تهران از این فیلم بیشتر و بزرگتر هستند. نگاه به این بچه موش نکن من عکسش را گذاشتم.

  2. وانیک نامرد چرا اسم وبلاگ من رو ننوشتی؟

  3. یوزی شرمنده لینک رو وانیک فرستاده بود فکر کردم وبلاگ اونه تصحیح می کنم
    یوزیه نامرد چرا اسم وبلاگ من رو ننوشتی؟
    یوزپلنگ:
    چون متاسفانه شما را در لیست پیوندهام نداشتم.
    اضافه شدید 🙂

  4. مرسی یوزی 🙂
    یوزپلنگ:
    ارادت 🙂
    منتظرم شرکت کنید


پاسخی بگذارید

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

