نتیجه کرامت زن در اسلام …

اوت 6, 2010 در 09:39 | نوشته شده در اجتماعی | 6 دیدگاه
برچسب‌ها: , , ,

هر از گاهی در جمع های خانوادگی، دوستانه و یا کاری حرف ازدواج و زن و شوهر و در نهایت بچه می شود و من همیشه گفته ام که دوست داشته ام دختر بچه ایی داشته باشم. و همیشه دختران و زنانی که مخاطب حرف من بوده اند و یا در حاشیه صحبت ها حضور داشته اند. بی درنگ می گفتند. اَه دختر چیه ؟ !  … می خوای دختر دار شی بیچاره مثل ما بدبخت بشه ؟ فرقی هم نداشت این جمله را از زبان دحتر و زن ارزش و غیر ارزشی و همه جور طبقه و رده سنی شنیده ام.

بله گرامیان مسلمان اینست نتیجه هزار و چهارسد سال تکریم مقام زن در اسلام.

6 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. هزار و چهارسد سال اول از همه «صد» است و نه «سد» مجید خان
    اون سد هست که جلوی رودخانه میسازند
    و من هم با این حرف موافقم .میخواهی بپرسی چطور؟برای اینکه لذت میبرم که تعداد دختران کمتر از پسران شود و پسران منت دختران را بکشند ؛ حتی اگر پسر من باشد 😉
    بعضی های دیگر نمیخواهند دختری داشته باشند که سختی های را که آنها کشیده است ، بکشد و چند دلیل سکرت دیگر که مربوط به فرماسیونری فمنیستی میشود :)))
    پوزپلنگ:
    عسل گرامی در مورد » سد یا صد » اینجا را بخوانید http://balatarin.com/permlink/2008/5/7/1298590

  2. مشکل اینجا است که می خواهند بچه های شان را هم مثل خودشان کنند.

  3. دوست گرامی تنها چیزی که اسلام به زن نداده است کرامت است.

  4. اگر اشکالی هست از مسلمانی ماست نه اسلام.
    یوزپلنگ:
    آها یعنی شما قوانین ضد زن را در اسلام تبیین کرده اید؟
    منه جاهل را بگو که فکر می کردم قرآن از طرف خدایتان بر محمد نازل شده نمی دانستم. شما آن را ابلاغ کرده اید !

  5. من نمونخ ای از کرامت زن دراسلام را پارسال در هنگام دستگیری بجرم شرکت در تظاهرات روز قدس دیدم.جای دوستان خالی نبود این برادران پلیس امنیت آنچنان رفتاری در مقابل برادران دستگیر شده داشتند که از بیانش شرم دارم مامور پلیسی که باید حافظ جان و مال و ناموس این مردم باشد خودشان آخر بی ناموس و رذالتند.و در جواب اعتراض ما مبنی بر اینکه شماها نامحرمید چرا به ما دست می زنید یا چرا به ما فحش ناموسی می دادند و تهمت ناموسی می زدند می گفتند:خفه شوید شمامحارب و منافق و یک مشت کثافت و آشغالید!
    بعله من حداقل در مورد خودم نمونه ای از رفتار اسلامی این آقایان با زنان را و کرامت زنان در اسلام را در طی ماهها بازاشت غیر قانونی در اوین دیده ام و این ارزش گذاری اسلام بر زنان و کرامتی که من در اوین دیده ام آنچنان تاثیری بر من گذارده است که با اینکه شش ماه از آزادی ام می گذرد اما کابوس این کرامت هائی را که این برادران در اوین بر ما نازل کرده اند لحظه ای آرامم نمی گذاردفقط امیدوارم روزی این کرامت ها در مورد زنان خودشان هم اجرا شود تا مزه کرامت زن در اسلام را با تمام وجود بچشند و درک کنند:)

  6. درضمن من عاشق این شعاروب سایتتان هستم :»نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» شعاری که باعث شد من ماهها در اوین محبوس شده و زجر زیادی بکشم اما هنوز هم با تمام وجود آن را فریاد می زنم :» نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

