سرچ در گوگل یا وقت تلف کردن ؟

اوت 12, 2010 در 17:48 | نوشته شده در اجتماعی | 4 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , ,

من از حاکمیت پول بر اندیشه حالم بهم می خوره.

من از اینکه در طول ساعات زندگیم و طی کار و تفریح و … شاهد به زنجیر کشیده شدن زمان و اندیشه توسط غول ثروت و تجارت باشم حالم بهم می خوره.

پول و تجارت همه زوایای زندگی ما را درنوردیده. همه جا را. در دنیای واقعی ازش فرار می کنی. میای یه گوشه دنج می شینی جلوی سیستمت و می خوای خیر سرت دو تا سرچ کنی و برسی به یه مطلبی که دلخواهته یا نیاز داری در موردش چیزی بخونی و یا حتا تفریح کنی را جستجو کنی. خب چند تا کلمه کلیدی پیدا می کنی و می زنی. نتیجه چیه. نتیجه گه کثیفیه که مافیای پول برات ساخته و پرداخته بیش از هفده الی هجده صفحه پیوندهای نامرتبط که با درج کلمات کلیدی در وبلاگ یا وب سایتشون خواهان دیده شدن بیشترن. تف به ذات پول پرستتون. من می خوام نفس بکشم. می خوام آرامش داشته باشم. جمع کنید این دغل کاری و مزخرف سازی را. من از امروز می خوام با این مورد مبارزه کنم. یکی از دوستان که زبانش خوبه محبت کنه یه متن بنویسه و ارسال کنیم به گوگل و تقاضا کنیم. سایت ها و وبلاگ هایی از این دست را با گزارش کاربران در سطح جهان مسدود کنه و آرامش ذهنی را به مخاطبین سرچ گوگلی برگردونه.

پ . ن : توی کامنت های همین مطلب متوجه شدم گویا امکان گزارش چنین سایت هایی وجود داد. فقط مانده یک هماهنگی برای گزارش این سایت ها. تا تعداد گزارش ها بالا رفته و منجر به حذف آدرس غیر مرتبط از نتایج جستجو شود.

http://forum.persiantools.com/t158780.html

4 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. بله متاسفانه…..
    البته در گوگل قسمتی برای گزارش این سایت های اسپم وجود دارد.
    http://forum.persiantools.com/t158780.html
    یوزپلنگ:
    اوم

  2. سلام دوست عزیز.
    نمیدونم چقدر به گوگل و اصرارش خبر داری.
    اما بیا منطقی نگاه کنیم:
    تو جاضری این همه امکانات رو به صورت مجانی در اختیار دیگران بذاری؟ حاضری کلی آدم درو خودت جمع کنی فقط به خاطر اینکه دیگران به اهدافشون برسن؟ پس اونایی که دورتن چی؟
    گوگل درسته تبلیغات زیاد داره، اما با این تبلیغات تونسته اینترنت رو مفید کنه. میدونی که گوگل سایتی داره که هر متنه تخصصی رو واست ترجمه میکنه؟ متنهایی رو که اگه به دارالترجمه ها بدی صفحه ای 8 تا 15 هزار تومن ازت میگیرن.
    گوگل پرطرفدار ترین هارو بهت نشون میده. میدونم بعضی وقتها خیلی زیاد تو تبلیغات پیش میره اما من به عنوان یه کسی که تو اینترنت سهم دارم از هیولای گوگل طرفداری میکنم
    یوزپلنگ:
    فکر کنم شما متوجه اعتراض من نشدید. من با تبلیغات خود گوگل کاری ندارم. موضوع سوء استفاده ایست که امکان سرچ کلید واژه های پر مصرف توسط افراد خاص می شود.

  3. سرج نه جستجو
    یوزپلنگ:
    با شما موافقم. اما این بار بنده را ببخشید. به خاطر متدوال بودن سرچ از این واژه استفاده کردم.

  4. har chand man shakhsan az tarjomeyeh «Google» razi nistam, ama agar shoma jaygaheh behtari mishnasid, lotfan mara motale konid. khosh-hal mishavam. sepas

    Please if you know any other translator site than google, let me know about it.
    I’ll be appreciate it.
    یوزپلنگ:
    من نگفتم مشکل از گوگله ! شما از متن چنین برداشتی کردید ؟ !!!
    مشکل از سوئ استفاده جویان است نه گوگل.


پاسخی بگذارید

وب‌نوشت روی وردپرس.کام.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.

