آقای قرائتی مردمی که به چشم خود زارعی ها، مددی ها، حاج گلستانی ها و … را می بینند بر مصیبت حسین گریه نمی کنند اگر گریه کنند بر مصیبت خودشان گریه می کنند

دسامبر 30, 2008 در 20:18 | نوشته شده در اجتماعی | 5 دیدگاه
برچسب‌ها: , , , , , , , ,

پنجشبه شب تنبیه اجباریی روی داد که به جبر مجبور به دیدن درس هایی از قرآن حجت السلام والمسلمین جناب آقای قرائتی شدم. آقای قرئتی در بحثی با محوریت عاشورا و حسین و حواشی مربوط به آن در میانه بحث گفت کربلا و عاشورا سمبل غیرت حسین هم بود حسین در حالیکه در گودال قتلگاه بی رمق افتاده بود نگاهی کرد و دید این نانجیبان می خواهند به سمت خیمه ها یورش برند با همان حال نذار سر بلند کرد و غیرت خود را به نمایش گذاشت و گفت: اگر دین ندارید، آزاد مرد باشد اوهو اوهو اوهو ( گریه ) اما کسی در میان جمع  گریه های اقای قرائتی را تحویل نگرفت. ایشان خودش را زود جمع و جور کرد و گفت یکی دیگر از جنبه های کربلا و عاشورا …..

آقای قرائتی آن همدمی ها و هم سرایی ها در هنگام مرثیه سرایی های شما وقتی بود که ملتی خود به چشم زارعی ها و مددی و حاج گلستانی ها را ندیده بودند.

آقای قرائتی آن همنوایی مربوط به زمانی بود که وزیر کشوری که خود را داعیه دار نیابت حکومت امام زمان می داند. قبل از دفاعش در مجلس به هنگام استضاح بلند شهادتین نگفته بود و نگفته بود بنده متشرع هستم و دروغ نمی گویم. ! حال آنکه ثابت شد در همان دفاعیات و در همان مجلس هم دروغ گفته است. !!!

آقای قرائتی آن همزبانی مربوط به زمانی بود که رئیس جمهور کشوری که خود را ام القرای اسلام می داند به وزیر کشور دروغگویش در جلسه تودیع نگفته بود من در او صفات بسیجیان را دیدم.!!!!!

آقای قرائتی …..

بی خیال گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من ….

5 دیدگاه »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. بعله . ولی اکثرا گریه مصنوعی میکنند و همچنان هم ادامه دارد و گریه مصنوعی با این چیزها تعطیل نمیشه

  2. سلام .دوست عزیز آقای قرائتی روضه خون نیست. احتمالا شما کس دیگه ای رو اشتباه گرفتی
    یوزپلنگ:
    درود احتمالن شما هم به جای بنده داشتید برنامه را می دیدید ؟؟ !!! 😉

  3. گل گفتی رفیق
    واقعا گل گفتی
    ارادت

  4. ولش کن بابا… گور مرگ قرائتی!

  5. درود به شرف شمرویزید.آنها حداقل اجازه میدادند حسینیها جنازها ببرندوازآنهاپول یا تعهد که کی وکجا دفن کنیدنمی گرفتندولی اسلام ناب ولی فقیه این حق رانیز ازمردم گرفت


بیان دیدگاه

ساخت یک وب‌گاه یا وب‌نوشت رایگان در WordPress.com.
Entries و دیدگاه‌ها feeds.